SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia zmienia nazwę agencji Sempathy na Semahead

Uruchomiona niedawno przez Interię agencja Sempathy zmienia nazwę na Semahead. Firma pracuje już dla pierwszych klientów.

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Sempathy, którą Interia uruchomiła w kwietniu bieżącego roku (więcej), od kilku dni działa pod nazwą Semahead. Rebranding ma zapewnić firmie większą rozpoznawalność na rynku oraz podkreślać jej indywidualizm.

Przez pierwsze tygodnie funkcjonowania agencja pozyskała już klientów takich jak Iwostin, Grudnik oraz Prywatna Wyższa Szkoła Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie, dla których przygotowuje kampanie PPC. Ponadto firma świadczy obecnie usługi SEO dla serwisu Infopraca.pl oraz realizuje działania łączące SEO i wizerunkowe kampanie PPC dla witryn Esensa.pl i Obsessive24.pl.

Dołącz do dyskusji: Interia zmienia nazwę agencji Sempathy na Semahead

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
onet
żałosne - co to za news???
odpowiedź
User
Internauta
...kto wam robi PR?!
odpowiedź