Intermarché reklamuje własne produkty (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania marek własnych sieci Intermarché. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Intermarché reklamuje marki własne tej sieci, podkreślając, że otrzymały one certyfikat jakości „Selection”, a są przy tym tańsze od markowych produktów. Wykorzystywane w akcji spoty pokazują klientów, których postawy zakupowe w zabawny sposób opisuje symbolizujący Intermarché muszkieter.

W ramach akcji – której kolejne odsłony potrwają do końca czerwca – reklamy są emitowane w największych kanałach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące