WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Jakie formaty bannerów są najskuteczniejsze?

Internetowe reklamy zachęcają do działania

2010-04-07 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Internauci są bardziej skłonni do podejmowania działania po obejrzeniu różnego rodzaju internetowych reklam.

Internetowe reklamy zachęcają do działania

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Opinion Research Corporation na zlecenie firmy Adfusion. Udział w nim wzięło 1053 amerykańskich użytkowników internetu w wieku powyżej 18 lat.

53 proc. respondentów jest skłonnych do podjęcia działania po przeczytaniu internetowego artykułu zawierającego informacje o danej marce. 51 proc. badanych to samo powiedziało o ofertach w poczcie e-mail, 40 proc. o linkach sponsorowanych w wyszukiwarkach, 28 proc. o banerach reklamowych, a 19 proc. o reklamach pop-up.

Artykuły online zawierające treści związane z marką wzbudzają największe zainteresowanie u kluczowych dla reklamodawców grup demograficznych. Po ich przeczytaniu najczęściej działanie podejmują osoby młode z wyższymi zarobkami.

Podobnie jest w przypadku linków sponsorowanych w wyszukiwarkach. 23 proc. badanych w wieku od 25 do 34 lat stwierdziło, że po obejrzeniu tego typu reklam są bardzo skłonni do podjęcia działania, w porównaniu do 11 proc. ogółu respondentów. Z kolei banery i oferty e-mailowe najbardziej przemawiają do osób w wieku od 18 do 34 lat.

Autor: km

Wiecej informacji: Internetowe reklamy, reklama internetowa, Opinion Research Corporation, Adfusion, e-mail, linki sponsorowane w wyszukiwarkach, baner reklamowy, pop-up

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia