SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iProspect realizuje kampanię mediową dla marki WMF

Marka WMF powierzyła agencji iProspect (grupa dentsu) przygotowanie kampanii mediowej nowego produktu premium – ekspresu do kawy WMF Perfection. Agencja odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w kanałach online.

Kampania promująca nowość w ofercie marki WMF, realizowana jest pod hasłem „WMF Perfection. Wszechzmysłowa przyjemność”. Do współpracy w projekcie został zaproszony m.in. polski projektant mody - Dawid Woliński.  

W promocji nowego produktu wykorzystane zostaną zarówno spoty reklamowe na YouTube oraz w TVN, jak i kampania banerowa. Planowane są również aktywności w obrębie portali społecznościowych, wykorzystujące niestandardowe targetowanie, umożliwiające dotarcie do grupy odbiorców.

Ogólnopolska kampania marki WMF właśnie wystartowała i będzie emitowana do połowy grudnia br. Za zakup mediów odpowiada iProspect z grupy dentsu.

 

Dołącz do dyskusji: iProspect realizuje kampanię mediową dla marki WMF

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl