J. Walter Thompson tworzy w Polsce grupę reklamową

Agencja J. Walter Thompson tworzy grupę reklamową J. Walter Thompson Company Poland, na której czele stanęła Beata Turlejska-Zduńczyk. Grupa upraszcza obsługę klientów, dzieląc się na wyspecjalizowane tematycznie jednostki w obszarach: bussiness communication, digital technology, content & social oraz shopper marketing.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
J. Walter Thompson tworzy w Polsce grupę reklamową
Beata Turlejska-Zduńczyk

- Nowy model grupy jest wynikiem doświadczeń zarówno z dwuletniego okresu konsolidacji kompetencji agencji Lemon Sky i JWT po połączeniu w 2014 roku, obserwacji trendów w branży i na rynku oraz potrzeb naszych klientów. Analiza doświadczeń pozwoliła określić współczesny model wykorzystujący wyspecjalizowane tematycznie grupy połączone jednym rachunkiem oraz celem biznesowym grupy pod wspólnym parasolem organizacyjnym. Rozwój w tę stronę jest naszym naturalnym, kolejnym krokiem w budowaniu i rozwijaniu wszystkich kompetencji pod jednym dachem - opisuje Beata Turlejska-Zduńczyk, która do tej pory zarządzała Lemon Sky J. Walter Thompson, a od teraz przejmuje stery całej grupy J. Walter Thompson Company Poland.

W grupie poza specjalizacjami funkcjonują sektory wspólne, działające w ramach łączenia specjalizacji. Pracują one w modelu tzw. pioneering process, wprowadzonym w tym roku w całej sieci J. Walter Thompson Worldwide. Ten sposób rozwiązywania biznesowych i komunikacyjnych problemów klientów ma dawać możliwość optymalnego wykorzystania potencjału wszystkich pracowników zespołów oraz szybszego zaangażowania poszczególnych jednostek w grupie. Jednocześnie każda jednostka rozwija indywidualnie swoje kompetencje oraz dba o efektywność działań w swoim sektorze.

W strukturach parasolowej marki J. Walter Thompson Company Poland funkcjonuje kilka osobnych jednostek. J. Walter Thompson Warsaw to multiserwisowa jednostka doradczo-komunikacyjna, skoncentrowana na rozwoju biznesu klienta oraz jego marek. Zakres jej działania obejmuje definiowanie oraz budowanie zintegrowanych rozwiązań marketingowych, analizy, planowanie strategiczne, rozwiązania kreatywne, definiowanie i śledzenie trendów rynkowych oraz łączenie działań we wszystkich dostępnych kanałach. Jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji strategicznych J. Walter Thompson Warsaw, a także za strategię całej grupy, jest Maciej Obuchowicz.

Jednostka Lemon Sky obejmuje w grupie wszystko, co dotyczy technologii w komunikacji, strategii tworzenia platform, innowacji, analityki środowiska, experience designu (XD), user experience (UX), e-commerce oraz performance marketingu. Za Lemon Sky odpowiadają Jerzy Kozyra oraz Ireneusz Dworzyński.

grafika

Lemon Sky Always On to jednostka dedykowana markom zaangażowanych w dialog, obejmująca obszarem działania i komunikację interaktywną: content, social oraz mobile. Tworzy strategie budowania społeczności, wspierając swoim głosem najbardziej znane marki, zapadające w pamięć edukacyjne i rozrywkowe treści (storytelling, narracja rzeczywistości), stawia na praktyczne zastosowanie smartphonów, dając swoim użytkownikom dokładnie to, czego potrzebują. Lemon Sky Always On jest pomostem pomiędzy markami z misją, a potrzebami użytkowników, z którymi jest w ciągłym kontakcie. Rozwojem tej jednostki zajmuje się Martyna Smak.

W strukturach grupy kształtuje się też odrębna jednostka odpowiedzialna za Marketing Activation zajmująca się poznawaniem zachowań  konsumenckich i tworzeniem strategii ich zaangażowania. W zakres kompetencji wpisują się experiential, shopper marketing, eventy, programy lojalnościowe, promocje, BTL oraz opracowywanie programów wsparcia w kanałach sprzedaży, czyli wszystkiego co wzmaga bezpośrednie zainteresowanie produktem, wzmacnia impulsy zakupowe, pomaga w wyborze oraz generuje ruch (traffic) w sklepach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"