W spocie grupa polskich siatkarzy czeka na lotnisku na odprawę bagażu. Andrzej Wrona dyskutuje z celnikiem chwalącym się, że w swoim firmowym telefonie ma wszystko. Zawodnik tłumaczy mu, że w nowej wersji SmartFirmy można otrzymać bezpłatny abonament przez pół roku, a także korzystać z 50-procentowym rabatem z usług Cyfrowego Polsatu: telewizji satelitarnej i internetu.
Zawodnicy i trener siatkarskiej reprezentacji Polski w reklamach Plusa i Cyfrowego Polsatu występują od półtora miesiąca (zobacz szczegóły).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 9 października w telewizji, prasie, internecie oraz BTL-u.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Jeremi Prokopowicz, wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP wspólnie z Ryszardem Kłosowskim, a postprodukcją i animacją - Ryszard Kłosowski.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.











