Jabłka na polu miętowym reklamują Fortunę Smaki Letnie (wideo)

W telewizji startuje kampania reklamowa soków Fortuna Smaki Letnie. Akcję – prezentującą ich wariant jabłkowo-miętowy – przygotowały firmy Red8 i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania soków Fortuna Smaki Letnie (Agros Nova) reklamuje przede wszystkim ich wariant smakowy jabłko-mięta. Przekaz w żartobliwy sposób pokazuje harmonijne połączenie tych składników, podkreślając, że do produktu nie jest dosypywany cukier. W animowanym spocie jabłka wcielają się w rolę kamerzysty i reportera, relacjonując wydarzenia na polu miętowym.

W ramach akcji reklama jest emitowana w Polsacie, TVN, TVN Siedem, TVP Info, Discovery oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące