Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje powrót "Szalonej 5" w Carrefourze (wideo)

Sieć hipermarketów Carrefour uruchomiła kolejną edycję akcji promocyjnej "Szalona 5". Towarzyszy temu kampania reklamowa z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.

km
km
Udostępnij artykuł:
Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje powrót "Szalonej 5" w Carrefourze (wideo)

Z początkiem października startuje 5 edycja promocji "Szalona 5", w której każdy kto zrobi zakupy w hipermarketach Carrefour co najmniej pięć razy, dostanie zwrot pieniędzy za jedne z nich w postaci e-bonu. Promocja trwa 4 tygodnie i jest dostępna także w wersji elektronicznej (należy ściągnąć aplikację Mój Carrefour).

W nowej reklamie Jacek Braciak w roli Napoleona w rozmowie z lokajem opowiada o szczegółach mechanizmu promocyjnej akcji przygotowanej dla klientów Carrefour.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją - studio Platige Image, a media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji