Jacek Dzięcielak dyrektorem generalnym Media Impact Polska

Jacek Dzięcielak do końca br. obejmie stanowisko prezesa i dyrektora generalnego spółki Media Impact Polska, która powstała z połączenia działów sprzedaży Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

O tym, że Jacek Dzięcielak zostanie szefem Media Impact Polska pisaliśmy w zeszłym tygodniu (dowiedz się więcej). Wczoraj RASP i Onet oficjalnie potwierdziły nasze informacje. Dzięcielak został wybrany na to stanowisku w wyniku prowadzonej od sierpnia br. rekrutacji, nie wiadomo jeszcze kiedy dokładnie zacznie kierować nową spółką - ma to się stać do końca tego roku. 

- Media Impact Polska to nowa organizacja, którą czeka intensywny proces integracji dwóch istniejących zespołów sprzedażowych oraz tworzenia nowych innowacyjnych produktów reklamowych. Doświadczenie Jacka Dzięcielaka w pełni przygotowuje go do objęcia funkcji CEO Media Impact Polska - mówi Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska.

Jacek Dzięcielak jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie. Ukończył również general management programme w CEDEP/INSEAD we Francji oraz posiada dyplom MBA University of Calgary. Ze sprzedażą i marketingiem jest związany od 1996 roku, kiedy rozpoczął pracę na stanowiskach menedżerskich w Kostrzyn Paper SA (obecnie Arctic Paper SA) oraz Cezex Sp. z o.o.

Dzięcielak od 2001 roku związany był z Grupą Havas. Początkowo odpowiadał tam za tworzenie i rozwój Media Contacts. Od 2003 zarządzał domem mediowym Havas Media (wcześniejsze nazwy to Media Planning i MPG) oraz grupą Havas Media Group w Polsce, w skład której wchodzą Havas Media, Arena Media Communications oraz Havas Sports & Entertainment. Pracę w Havas zakończyć ma z końcem października br. (więcej na ten temat).

Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska będą mieć po 50 proc. udziałów w Media Impact Polska. Poza Jackiem Dzięcielakiem do zarządu nowej spółki wejdą Maciej Kossowski (z ramienia Grupy Onet) jako zastępca dyrektora generalnego i dyrektor ds. kluczowych klientów i sprzedaży agencyjnej, Mariusz Wąsiński (z Ringier Axel Springer Polska) jako dyrektor sprzedaży specjalnej i Justyna Duszyńska (z Grupy Onet) jako dyrektor operacyjny, odpowiedzialny też za sprzedaż regionalną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online