SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Studziński: z Well do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jacek Studziński objął funkcję senior strategy plannera w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Ostatnio prowadził własną działalność pod marką Well, a wcześniej pracował m.in. w agencjach TBWA, G7, Grey Group i Leo Burnett.

Jacek StudzińskiJacek Studziński

W 180heartbeats + Jung v. Matt Studziński będzie odpowiadał za strategię komunikacji dla takich klientów jak Aleo, Dakea, Getin Bank, Google, Opel, Samsung i Social Wolves. Ponadto będzie wspierał działania w zakresie new business.

- Rozbudowanie działu strategii jest konsekwencją wzmacniania naszych kompetencji w obszarze długofalowych rozwiązań komunikacyjnych. Jacek to strateg z krwi i kości - silna osobowość, która na drodze do insightu, zadaje wiele pytań, pobudzających cały team - wyjaśnia Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt

Przez ostatnie trzy lata Jacek Studziński prowadził własną działalność konsultingową pod marką Well. Wcześniej był m.in. strategic planing directorem w Young & Rubicam Poland (w latach 2011-2012) i G7 (w latach 2009-2011), planning directorem w TBWA (w latach 2007-2009), strategic plannerem i strategic planing directorem w Grey Group Poland (w latach 2004-2006) i plannerem w Leo Burnett (w latach 2003-2004).

Ogółem w branży reklamowej pracuje od 15 lat. Realizował projekty dla takich firm jak AXA, Chipita, Credit Agricole, Cropp Clothing, Ferrero, Heineken, Mars (Twix, Dove, Pedigree, Chappi, KiteKat), Nivea, Orange, SAB Miller i T-Mobile.

Dołącz do dyskusji: Jacek Studziński: z Well do 180heartbeats + Jung v. Matt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl