Legenda Formuły 1 Jackie Stewart w kampanii Heinekena „Kiedy prowadzisz - nigdy nie pij"

W piątek,1 grudnia rusza telewizyjna kampania marki Heineken, promująca trzeźwość wśród kierowców. W spocie przygotowanym przez włoską agencję Publicis Italia, występuje sir Jackie Stewart - trzykrotny mistrz świata Formuły 1.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Legenda Formuły 1 Jackie Stewart w kampanii Heinekena „Kiedy prowadzisz - nigdy nie pij"

Zaproszenie do reklamy kierowcy Formuły 1 jest nieprzypadkowe - od roku 2016 Heineken jest sponsorem wyścigów z tej serii. Bohater reklamy Sir Jackie Stewart znany także jako „Latający Szkot” („The Flying Scot”) jest trzykrotnym mistrzem świata  Formuły 1 w latach 1969, 1971 i 1973. Angażuje się także w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego.

W 90-sekundowej wersji spotu widzimy ujęcia stylizowane na archiwalne i pochodzące z czasów kariery i wielkich sukcesów Stewarta. Kierowcy proponuje się piwo do świętowania zwycięstw, ten jednak za każdym razem odmawia. Nawyk zostaje z nim także po zakończeniu kariery sportowej.

Spot od 1 grudnia emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Jako uzupełnienie kampanii zaplanowano działania w internecie.

- Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją - mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel Heinekena w Grupie Żywiec

Reklamę stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. W filmie wykorzystano utwór Davida Bowie „Heroes”. W Polsce dla marki pracują agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"