SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
 

Marka kaw Jacobs rozpoczęła nową kampanię „Doceniaj to, co wspaniałe”. Marka chce inspirować do zauważania wspaniałych rzeczy wokół nas i w swojej nowej komunikacji pokazuje, że wyjątkowość możemy znaleźć wszędzie, nawet gdy wydaje nam się, że w naszym życiu nie dzieje się nic szczególnego.  

Nowej komunikacji marki towarzyszy też zmiana identyfikacji wizualnej opakowań następujących wariantów kaw: R&G: Kronung 100g/250g/275g/500g, Instant: Cronat Gold 100g/200g; Kronung 100g/200g. 
  
Pierwsza odsłona najnowszej kampanii komunikacyjnej marki Jacobs „Doceniaj to, co wspaniałe” poprzez dobór odpowiednich touchpointów, jest silnie widoczna na każdym etapie „podróży” konsumenta z marką.  Kampania jest promowana szeroko w telewizji, kanałach digital m.in. YouTube, BVOD, portalach horyzontalnych, rich media, programmatic, social media, jak również poprzez materiały POS w sklepach stacjonarnych.  

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media, natomiast kreację przygotowała agencja Hercules Transforming Communication. 
      

   
      

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Kawa rozpuszczalna to nie jest kawa!
odpowiedź