SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.Leclerc edukuje o jajach

Sieć E.Leclerc rozpoczęła w swoich sklepach kampanię edukacyjno-informacyjną dotyczącą jaj kurzych. Celem akcji jest podniesienie świadomości konsumentów w kwestii różnic dotyczących tego produktu.

W ramach kampanii, w sklepach E.Leclerc w całej Polsce zawisną plakaty informujące o tym, co kryje się pod oznaczeniami na skorupkach kurzych jaj.

Symbole te odnoszą się nie tylko do rodzaju chowu kur niosek, ale także do kraju pochodzenia jaj i numeru weterynaryjnego.

Dołącz do dyskusji: E.Leclerc edukuje o jajach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl