Bohaterami reklam jest rodzina, która pokazuje, jak dzięki sprzętowi z Castoramy można odmienić swoje podwórko i ogród. Tytuły spotów są oparte na zabawnej dwuznaczności związków frazeologicznych. W klipie „Jak zejść komuś z drogi?” promowana jest myjka Karcher, w „Jak się zakorzenić w nowym miejscu?” - iglaki i kora, a w „Jak postawić na swoim?” - panele ogrodowe. W najbliższym czasie pojawią się spoty kolejnych produktów.
To nowy cykl reklamowy Castoramy, przygotowany przez agencję Gong, która przetarg na obsługę firmy wygrała na początku br.
Poprzednio Castorama przez wiele lat była promowana w kampaniach pod hasłem „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen!”, za które odpowiadała agencja Leo Burnett.
Nowe spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych.

Produkcją spotów zajęło się studio Papaya, a postprodukcją - Xantus. Wyreżyserował je Jakub Michalczuk.











