SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SkyShowtime pyta o Canal+, T-Mobile, Play/UPC Polska oraz treści 4K

Polscy użytkownicy SkyShowtime otrzymują zaproszenia do udziału w obszernej ankiecie. Serwis streamingowy pyta m.in. o zadowolenie z oferty programowej, a także korzystanie z usług operatorów, takich jak Canal+, T-Mobile, Play/UPC Polska. Subskrybenci mogą też opowiedzieć się za wprowadzeniem treści w jakości 4K.

Użytkownicy serwisu streamingowego otrzymują e-maile zatytułowane „Pomóż nam udoskonalić SkyShowtime”.

- Witaj! SkyShowtime chce Cię lepiej poznać! Chcemy poznać Twoje wrażenia! SkyShowtime pyta o opinie klientów takich jak Ty. Liczymy, że pomożesz nam ukształtować naszą przyszłość. Cenimy Twoje opinie i korzystamy z nich, aby udoskonalać i rozwijać naszą platformę streamingową. Dzieląc się swoim zdaniem, pozwalasz nam poznać swoje potrzeby i preferencje, a to z kolei umożliwia nam dostosowanie do nich naszych usług. Będziemy Ci wdzięczni, jeśli poświęcisz 15 minut na wypełnienie tej ankiety i przekazanie nam uwag. Zaczynajmy! Ankietę prowadzimy we współpracy z Tapestry Research, niezależną agencją zajmującą się badaniami rynku, przestrzegającą Kodeksu postępowania organizacji Market Research Society (MRS). Twoje odpowiedzi zostaną połączone z odpowiedziami innych użytkowników i zanonimizowane. Będą wykorzystywane zgodnie z Polityką prywatności SkyShowtime na potrzeby badań rynku – można przeczytać w wiadomości od najnowszej spośród dużych platform w Polsce.

Operatorzy płatnej telewizji będą sprzedawać SkyShowtime?

Użytkownicy, którzy zdecydują się na wypełnienie ankiety, zostaną zasypani pytami o preferowane produkcje. Mogą wskazać nie tylko m.in. filmy przygodowe, seriale komediowe, filmy grozy/horrory, ale również telenowele czy programy newsowe. Biorący udział w badaniu mogą się zgodzić lub nie z kilkoma przytoczonymi przez platformę cytatami. - Sprawienie sobie przyjemności, oglądanie czegoś, co jest moją osobistą pasją lub grzeszną przyjemnością – brzmi jeden z nich. Użytkownicy są pytani dlaczego oglądają dane produkcje. Mogą stwierdzić, że na przykład poszerzają ich horyzonty.

SkyShowtime pyta też o najbardziej pożądaną formę oglądania produkcji zagranicznych. Można wskazać dubbing, napisy lub lektora. Uczestnicy ankiety są proszeni o wskazanie produkcji, które zaważyły na subskrypcji. Mogą wskazać rzeczy, których wciąż brakuje. Na przykład treści w jakości 4K, które oferują konkurencyjne serwisy (Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, HBO Max, Player, Polsat Box Go, TVP VOD). Platforma pyta o wykupywane konkurencyjne serwisy, a nawet zawód. Nie pojawiają się natomiast pytania dotyczące problemów technicznych występujących ze streamingiem SkyShowtime. Na przykład zacinania się odtwarzanych treści, które jest problemem dla wielu użytkowników od debiutu platformy. Kłopotu nie rozwiązały kolejne aktualizacje aplikacji.

- Czy Pana(-i) gospodarstwo domowe korzysta z płatnej telewizji kablowej lub satelitarnej (np. Canal+. T-Mobile i Play-UPC itp.)? - brzmi jedno z pytań. Nie wiadomo dlaczego twórcy ankiety pytają akurat o tych dostawców płatnej telewizji i operatorów telekomunikacyjnych. Jeszcze przed debiutem SkyShowtime w Polsce, który nastąpił 14 lutego pojawiały się informacje, że serwis będzie sprzedawany przez partnerów. Tak dzieje się na przykład w Holandii, gdzie platformę udostępnia VodafoneZiggo. Na nasze pytania o współpracę ze SkyShowtime odpowiedział T-Mobile. - Nie przekazujemy informacji na temat prowadzonych rozmów z partnerami. Gdy tylko coś nowego pojawi się w naszej ofercie, będziemy Państwa o tym informować - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe T-Mobile.

SkyShowtime w ankiecie chce się dowiedzieć dlaczego ktoś zdecydował się na subskrypcję i czy będzie ją kontynuował w najbliższych miesiącach. Jako jeden z powodów można wskazać promocyjną cenę. Standardowy abonament kosztuje 24,99 zł. Użytkownicy, którzy zdecydowali się na subskrypcję do 11 kwietnia, płacą połowę ceny, czyli 12,49 zł miesięcznie. W ofercie serwisu można znaleźć treści od: DramWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Usługa jest dostępna na telewizorach i przystawkach z systemami operacyjnymi Android TV, Tizen, WebOS, a także komputerach i smartfonach.

Z danych Mediapanelu wynika, że we wrześniu br. SkyShowtime jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 1,868 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji: SkyShowtime pyta o Canal+, T-Mobile, Play/UPC Polska oraz treści 4K

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jol
Zrezygnowałem po 3 miesiącach, nie ma niczego za co warto płacić. Baaaardzo daleko za innymi platformami.
11 13
odpowiedź
User
fh
To co się u nich wyrabia z ofertą jest śmieszne. Seriale pojawiają się i trzy dni później znikają.
9 4
odpowiedź
User
...
Dostałem tę ankietę. Poza wątki z polskim platformami cała reszta ankiety wygląda jak przetłumaczona przez translatora angielska wersja.
0 0
odpowiedź