SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jaka to melodia?” najchętniej oglądanym teleturniejem w Polsce

W jesiennej ramówce wśród teleturniejów największą popularnością cieszy emitowana od lat „Jaka to melodia?” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Stare studio "Jaka to melodia?", fot. I. Sobieszczuk/TVPStare studio

W okresie od 2 września do 29 października br. wśród polskich teleturniejów najwięcej widzów gromadziła „Jaka to melodia?”, emitowana na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.20.

Średnia oglądalność programu Roberta Janowskiego w tym okresie wyniosła 2,32 mln widzów, co przełożyło się na 22,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich oglądających telewizję - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „W11” najpopularniejszym serialem paradokumentalnym

Drugie miejsce zajmuje emitowana w TVP2 w weekendy o 14.00 „Familiada”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,86 mln osób (21,56 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się „Jeden z dziesięciu” (1,77 mln widzów; 14,42 proc. udziału), który pokazywany jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.50 także na antenie Dwójki.

Natomiast ostatnie miejsce należy do „Postaw na milion” (emisja soboty o 19.05 również w TVP2; 1,45 mln widzów; 11,63 proc. udziału).

Średnia oglądalność polskich teleturniejów w okresie od 1 września do 29 października 2013 roku

Wszyscy 4+

Program

Kanał

Dni i godz. Emisji

AMR

SHR %

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

TVP1

poniedziałek-piątek 17.25, niedziela 18.20

2 320 934

22,92%

FAMILIADA /TELETURNIEJ/

TVP2

sobota-niedziela 14.00

1 862 691

21,56%

JEDEN Z DZIESIECIU /TELETURNIEJ/

TVP2

poniedziałek-piątek 18.50

1 769 001

14,42%

POSTAW NA MILION /TELET.POL./

TVP2

sobota 19.05

1 445 751

11,63%


Wśród widzów z grupy komercyjnej pozycja lidera także należy do teleturnieju „Jaka to melodia?”, która gromadzi tutaj 490 tys. widzów, a jej udział wynosi 13,27 proc. Drugie miejsce zajmuje „Familiada” (416 tys. widzów; 12,15 proc. udziału), a trzecie - „Jeden z dziesięciu” (365 tys.; 8,20 proc.).

Średnia oglądalność polskich teleturniejów w okresie od 1 września do 29 października 2013 roku

Wszyscy 16-49

Program

Kanał

Dni i godz. Emisji

AMR

SHR %

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

TVP1

poniedziałek-piątek 17.25, niedziela 18.20

490 050

13,27%

FAMILIADA /TELETURNIEJ/

TVP2

sobota-niedziela 14.00

415 667

12,15%

JEDEN Z DZIESIECIU /TELETURNIEJ/

TVP2

poniedziałek-piątek 18.50

364 569

8,20%

POSTAW NA MILION /TELET.POL./

TVP2

sobota 19.05

337 046

7,39%


W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności polskich teleturniejów w okresie od 2 września do 29 października 2013 roku.

 

Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” najchętniej oglądanym teleturniejem w Polsce

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zuzz
to nie jest program pana janowskiego......on tam tylko jest prowadzacym muppetem
odpowiedź
User
lolik
Poza tym nie podano, ajk radzi sobie TVP w czasie emisji teleturniejów - w grupie komercyjnej wygląda to bardzo słabo
odpowiedź
User
magyar
oglądam program dla słodkiego cukiereczka Lenki Zuchniak
odpowiedź