SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsce debiutuje marka Popeyes, szefem jej marketingu Jakub Aleksandrowicz

Jakub Aleksandrowicz został szefem marketingu w sieci restauracji szybkiej obsługi Popeyes w Polsce i Czechach. Na naszym rynku brand zadebiutuje w 2023 roku.

Jakub Aleksandrowicz jest odpowiedzialny za całość działań marketingowych Popeyes na rynku polskim i czeskim. Poprzednio był przez ponad sześć lat szefem marketingu sieci burgerowni Pasibus, należącej do Agory. W latach 2013-2016 odpowiadał za marketing w Mobile Vikings Polska

Firma Popeyes została założona w Nowym Orleanie w 1972 roku, a jej historia i tradycja kulinarna liczy ponad 50 lat. Sieć oferuje menu w stylu nowoorleańskim z pikantnymi kurczakami, polędwiczkami z kurczaka, smażonymi krewetkami i innymi regionalnymi produktami. Posiada ponad 3 800 lokali w USA i na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Hiszpanii i Szwajcarii.

Operatorem sieci Popeyes  w Polsce będzie McWin.

Dołącz do dyskusji: W Polsce debiutuje marka Popeyes, szefem jej marketingu Jakub Aleksandrowicz

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
haha
nowy szajs. Myślę, że bez takiego "inwestora" damy sobie spokojnie radę.
odpowiedź
User
prot
Za góra 6 miechów jak się przepali dotacji spektakularny upadek
odpowiedź
User
Niemodny
Wow cudownie!!! Po wielu miesiącach zarzynania małych lokalnych restauracji, rodzinnych biznesów na rynku jest miejsce dla kolejnej korporacji. Gratulacje na ręce rządzących tym krajem. Brawo.
odpowiedź