SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Eichelberger w zarządzie DDB Warszawa

Jakub Eichelberger - zastępca dyrektora zarządzającego agencji reklamowej DDB Warszawa - dołączył do jej zarządu. Z firmą jest związany od ponad 10 lat.

Jakub Eichelberger, fot. Aneta i Filip GębscyJakub Eichelberger, fot. Aneta i Filip Gębscy

- Bardzo się cieszę, że Kuba formalnie dołączył do zarządu, co tylko potwierdza jego od dawna znaczącą rolę w rozwijaniu agencji. Czujemy się jedną z najlepszych agencji na rynku, rozumiemy jednak, że musimy wciąż się rozwijać, żeby się utrzymać na takiej pozycji - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu DDB Warszawa.

- Kuba był ważnym elementem procesu włączania strategów w zarządzanie i budowanie relacji z klientami, który przechodziliśmy jakiś czas temu. Teraz zmieniamy sposób prowadzenia projektów i, zainspirowani rozwiązaniami z adam&eve DDB, tworzymy zespół kierujący projektami wewnątrz agencji - Creative Project Management. Kuba jest odpowiedzialny nie tylko holistycznie za część operacji agencji, ale również za rozwój nowej organizacji pracy - opisuje.

Prezesem DDB Warszawa jest Paweł Kastory, a w zarządzie są też Dominic Nagy i Anna Magiera. W 2018 roku firma zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 15,6 proc. do 75,09 mln zł oraz 2 mln zł zysku operacyjnego (wobec 1,5 mln zł rok wcześniej). Jej zysk netto wyniósł 12,76 mln zł, do czego przyczyniło się 11,18 mln zł od spółek zależnych: Omnicom Media Group, BNA, Gutenberg Networks i Corporate Profiles Consulting.

- Wierzę, że najbardziej popularny w Polsce model pracy agencji reklamowej oparty na podziale na client service, kreację, strategię i produkcję nie został stworzony do obsługi złożonych, coraz szybszych nowoczesnych kampanii. Moim zadaniem jest rozwijanie w DDB Warszawa innego systemu pracy. Sercem każdego projektu jest u nas Creative Project Manager, który czuwa nad harmonogramami i koordynacją pracy, tak aby projekty były realizowane możliwie najlepiej i w jak najkrótszym czasie. Dzięki temu akant może skupić się na byciu merytorycznym partnerem dla swojego klienta. Strateg z kolei buduje z nim bezpośrednią relację i wraz z akantem dba o rozwój jego biznesu, a nie tylko o przekaz konkretnej kampanii - opisuje Jakub Eichelberger.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jakub Eichelberger pracuje w DDB Warszawa od jesieni 2009 roku. Początkowo był dyrektorem strategii, potem pełnił funkcje brand innovation director i executive strategy & business director, a od początku ub.r. jest zastępcą dyrektora zarządzającego.

Wcześniej był m.in. strategic plannerem w Grey Group i account managerem w Testardo Red Cell. W branży reklamowej ma ponad 15 lat doświadczenia.

Dołącz do dyskusji: Jakub Eichelberger w zarządzie DDB Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl