SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Zborowski i Piotr Osiński w dziale marketingu i PR Mitsubishi Motors

Jakub Zborowski dołączył do zespołu polskiego oddziału Mitsubishi Motors i objął stanowisko specjalisty ds. marketingu dealerskiego, z kolei Piotr Osiński został zatrudniony jako specjalista ds. e-marketingu. Małgorzata Kardynia awansowała na specjalistkę ds. marketingu dealerskiego.

Łukasz WójcikŁukasz Wójcik

Nowy dział marketingu i public relations powstał w czerwcu z wyłączenia ze struktur sprzedażowych działów marketingu i PR Mitsubishi Motors w Polsce. Departament ma na celu wsparcie realizacji planów sprzedażowych firmy, a kieruje nim Łukasz Wójcik.

Do zadań Jakuba Zborowskiego należy wsparcie dealerów w planowaniu i realizacji działań marketingowych, a także wspomagać pracę doradców sieci dealerskiej. Wcześniej pracował m.in. w Interactive Solutions, Havas Worldwide Digital Warsaw i Digital Wonderland. Jest absolwentem Akademii Finansów w Warszawie.

Przed rozpoczęciem pracy w Mitsubishi Motors Piotr Osiński był zatrudniony m.in. w Bio Product Center w Chicago oraz Agito.pl. Jest absolwentem wydziału zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz filozofii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej.

W ramach awansu wewnętrznego stanowisko specjalistki ds. marketingu dealerskiego, po półrocznym okresie wdrażania w obowiązki, objęła Małgorzata Kardynia. Wcześniej pełniła obowiązki asystentki zarządu w Mitsubishi Motors Polska. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Szczecińskim.

Dołącz do dyskusji: Jakub Zborowski i Piotr Osiński w dziale marketingu i PR Mitsubishi Motors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl