Jan Cieślar: z Isobar Poland do Grey Group Poland

Jan Cieślar zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Grey Group Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Ogilvy Interactive i Artegence.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jan Cieślar: z Isobar Poland do Grey Group Poland
Jan Cieślar, senior copywriter w Grey Group Poland

- Janek należy do gatunku ludzi nietuzinkowych, dla których kreatywność to powietrze, którym oddychają. Jest ambitny, pełen pomysłów, nieszablonowy - rekomenduje Cieślara Jakub Korolczuk, executive creative director w Grey Group Poland.

Poprzednio Jan Cieślar przez 3,5 roku pełnił funkcję senior copywritera w Isobar Poland. Wcześniej po pół roku pracował jako copywriter w Ogilvy Interactive i Artegence.

Tworzył projekty dla takich takich klientów jak Procter & Gamble, IBM, Disney, Virgin Mobile, MasterCard, Coca-Cola czy Polskie Radio, brał udział w przygotowywaniu nagradzanych w ostatnich latach kampaniach „Dotknij dźwięku”, „Tatuaże wolności” i „Photos for Life”. Dwa razy został zaliczony przez Young Guns Award do grupy najlepszych na świecie twórców reklamowych w wieku poniżej 30 lat.

Z branżą reklamową jest związany od ponad czterech lat, wcześniej był księdzem w kościele protestanckim.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska