Jerzy Dudek ambasadorem reklamowym butów New Balance

Były piłkarz Jerzy Dudek został ambasadorem reklamowym marki obuwia sportowego New Balance. Będzie promował m.in. nową kolekcję butów piłkarskich New Balance Football.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jerzy Dudek ambasadorem reklamowym butów New Balance
Jerzy Dudek, fot. akpa

Oprócz Dudka buty New Balance Football, które pojawią się w polskich sklepach na początku lipca, będą reklamować inni znani piłkarze, m.in. Aaron Ramsey, Adnan Januzaj, Jesus Navas, Samir Nasri i Alvaro Negredo. Marka sponsoruje też kluby takie jak FC Porto, Celtic Glasgow oraz Sevilla FC.

- W naszej strategii jesteśmy zainteresowani pracą z najlepszymi polskimi klubami. Mogę tylko powiedzieć, że już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy i podpisanie kontraktu z jednym z nich jest niemal pewne - zapowiedział Wojciech Majkut, prezes marki Tarmax, wyłącznego dystrybutora New Balance na terenie Polski. - Pracujemy też nad zakontraktowaniem najlepszych polskich zawodników - dodał.

Jerzy Dudek kilka lat temu zakończył karierę piłkarką, obecnie występuje już tylko od czasu do czasu w meczach pokazowych. Wcześniej przez wiele lat reklamował odzież Puma.

Dudek jest też ambasadorem reklamowym kilku innych marek, m.in. olejów silnikowych Castrol, opon Goodyear i zegarków Citizen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day