ROZWIŃ

Jesienią druga edycja “Bitwy o dom”. Program trafi do pasma wieczornego

Stacja TVN zamierza w jesiennej umieścić drugą edycję reality-show “Bitwa o dom”. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, program ma zostać przeniesiony z godzin porannych do pasma prime-time.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

To nie będzie jednak jedyna zmiana w programie. Stacja chce też, aby reality-show realizowany był na osiedlu w większym mieście niż w pierwszej edycji, która kręcona była w Ożarowie Mazowieckim. Poza tym zdecydowano o zmianie producenta - Miłosza Plocha zastąpi Marta Więch, ostatnio producentka “Top model”. Bez zmian pozostanie natomiast jury, w którym zasiadają Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen i Tomasz Pągowski.

Do 8 lipca br. producenci „Bitwy o dom” czekają na zgłoszenia widzów zainteresowanych udziałem w drugiej serii programu. Poszukiwane są osoby, które m.in. nie mają własnego mieszkania i mają pomysł na urządzenie czterech ścian. Zgłosić się można wysyłając sms o treści Bitwa pod numer 7226.

Pierwsza edycja „Bitwy o dom” nadawana jest w TVN w niedziele o 10.55 począwszy od 7 kwietnia br. W programie dziewięć rodzin rywalizowało w urządzeniu mieszkań, walcząc o wygranie jednego z nich. W najbliższą niedzielę o godz. 20.00 TVN nada finałowy odcinek formatu. Poprowadzi go Kinga Rusin (więcej na ten temat).

Producentem wykonawczym programu jest firma Golden Media Polska.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu