WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Nestlé po raz drugi w kampanii społecznej „porusza Polskę” (wideo)

„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” w akcji przeciw przemocy domowej wobec mniejszości seksualnych

2017-05-18 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Stowarzyszenie Lambda Warszawa rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” zwracającą uwagę na przemoc domową wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Kreację kampanii przygotowała agencja K2.

„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” w akcji przeciw przemocy domowej wobec mniejszości seksualnych

Kampania jest oparta na plakatach z przykładami przemocy psychicznej stosowanej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych w domu, najczęściej przez osoby z rodziny. Reklamy zachęcają, żeby w takich sytuacjach zgłosić się po pomoc - telefonicznie lub poprzez stronę internetową Jeslitoslyszysz.pl.

Akcja jest skierowana zarówno do osób poszkodowanych, jak też świadków i sprawców jakieś przemocy domowej.

Działania rozpoczęto 17 maja, w Międzynarodowym Dniu przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Obejmują reklamy outdoorowe w Warszawie, aktywności w social media, serwis Jeslitoslyszysz.pl i materiały BTL.

Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2.

Akcję organizuje Stowarzyszenie Lambda Warszawa, wsparcie finansowe zapewniły władze Warszawy, a patronami honorowymi są Rzecznik Praw Obywatelskich i Rzecznik Praw Dziecka.



Autor: tw

Wiecej informacji: kampania społeczna, Lambda, mniejszość seksualna, przemoc domowa, homoseksualiści, biseksualiści

Komentarze (8) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia