„Jest tyle okazji, aby świętować” w kampanii mięsa gęsiego (wideo)

W telewizji i prasie trwa kampania promująca mięso gęsie. Akcję pod hasłem „Jest tyle okazji, aby świętować” na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowała agencja Brandcomm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 3 listopada kampania promująca jedzenie gęsiny podkreśla zalety kulinarne tego mięsa oraz tradycje jego spożywania w Polsce. Działania – prowadzone pod hasłem „Jest tyle okazji, aby świętować” – zostały zlecone przez Krajową Radę Drobiarstwa ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Kampania – o budżecie 2,5 mln zł – obejmuje telewizję (spoty w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, kanałach tematycznych TVN, Polsacie News i kanałach z pakietu At Media, product placement w programach śniadaniowych i serialach), prasę (inserty z przepisami w „Poradniku Domowym” i „Vivie!”) oraz internet (reklamy na blogach kulinarnych). Akcję – zaplanowaną do 26 grudnia – przygotowała agencja reklamowa Brandcomm, która odpowiadała zarówno za strategię, kreację i produkcję, jak również planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"