„Jest wiele powodów” w kampanii wódki Absolut

Pod hasłem „Jest wiele powodów” prowadzone są działania promujące wódkę Absolut. W ramach platformy – opracowanej przez agencję IQ Marketing – trwa Projekt Pokolenie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Jest wiele powodów” to nazwa długofalowej platformy komunikacyjnej marki Absolut. Strategia – przygotowana i wdrażana przez agencję IQ Marketing – będzie obejmować wszystkie kampanie promujące ten brand. Pierwszą z nich jest Projekt Pokolenie polegający na wspieraniu młodych artystów poprzez danie im szansy zaistnienia na rynku. W początkowym etapie akcji na stronie internetowej projektpokolenie.pl można będzie głosować na swojego ulubionego beatboxera.

grafika

Projekt wspierają materiały POS, a także patronujące mu medialnie Radio Roxy oraz magazyny „Aktivist” i „Exlusive”. Elementem identyfikacyjnym akcji są koszulki przygotowane przez kolektyw młodych projektantów Numalab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+