„Jesteś w sieci? Wpadnij” - ZUS reklamuje się internautom (wideo)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaczął w telewizji i radiu kampanię reklamującą jego internetową Platformę Usług Elektronicznych. Akcję, której budżet wynosi 4,5 mln zł, ZUS przygotował wspólnie z agencją Paralotna.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Jesteś w sieci? Wpadnij” - ZUS reklamuje się internautom (wideo)

Kampania ZUS-u jest prowadzona od początku br. pod hasłem „Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS”. Akcja zachęca do odwiedzenia, uruchomionej niedawno przez Zakład, Platformy Usług Elektronicznych, na której pracownicy mogą sprawdzić, czy pracodawcy przelewają ich składki i zgłosili ich do ubezpieczenia zdrowotnego oraz ile w sumie środków jest zgromadzonych na koncie, natomiast pracodawcy mogą opłacać składki swoich pracowników. Niedługo właśnie poprzez tę platformę będzie można zdecydować, czy w ramach II filaru wybiera się ZUS czy OFE.

Bohaterami reklam są internauci z różnych grup wiekowych i społecznych (zarówno pracownicy, jak i pracodawcy), którzy zajmują się w sieci niezbyt istotnymi sprawami. Lektor spotów telewizyjnych uświadamia im, jakie informacje mogą zyskać, odwiedzając Platformę Usług Elektronicznych.

Akcja reklamowa zaczęła się 1 stycznia w telewizji (obejmuje prawie wszystkie stacje polskojęzyczne), a 6 stycznia ruszy w radiu (w największych rozgłośniach). Do telewizji przygotowano pięć różnych spotów (w wersjach 30- i 15-sekundowych), a do radia - dwa.

- Co do działań w innych mediach, to jesteśmy obecnie w trakcie rozpatrywania ofert w przetargu na kreację i lokowanie reklam w prasie oraz internecie. Kampania w obu mediach powinna się pojawić w połowie stycznia. Co oczywiste, będzie spójna ze spotami telewizyjnymi i radiowymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Andrusiewicz, naczelnik wydziału komunikacji społecznej w ZUS-ie.

Grupą docelową kampanii są pracownicy w wieku 20-59 lat oraz samozatrudnieni i pracodawcy w wieku 30-59 lat. Do wszystkich odbiorców są skierowane spoty telewizyjne, natomiast reklamy radiowe - głównie do kobiet, internetowe - do mężczyzn i wszystkich przedsiębiorców, a prasowe - tylko do przedsiębiorców.

Kreacją i produkcją reklam telewizyjnych i radiowych zajęła się agencja Paralotna, która wygrała konkurs dotyczący tego zlecenia. Planowaniem i zakupem mediów ZUS zajmuje się we własnym zakresie. Akcja potrwa do końca marca.

Budżet kampanii wynosi 4,5 mln zł i został pozyskany z środków unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, z którego finansowany jest cały projekt Platformy Usług Elektronicznych ZUS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK