SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują SmartDom jako „domowy program oszczędnościowy” (wideo)

Pod hasłem „domowy program oszczędnościowy” zaczęła się nowa odsłona komunikacji reklamowej SmartDomu, wspólnej oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam tak jak dotychczas są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Article

Kampania zapowiada, że Joanna Brodzik i Paweł Wilczak będą podróżować kamperem po całym kraju. Ich celem będzie przekonywanie osób o zaletach programu rabatowego SmartDom.

Reklamy podkreślają, że w ramach tego programu można korzystać z 9 różnych usług (przede wszystkim tych świadczonych przez Cyfrowy Polsat i Plus) i oszczędzić przy tym do tysiąca zł rocznie.

Program SmartDom został wprowadzony do sprzedaży trzy lata temu, od początku reklamowali go Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Na koniec trzeciego kwartału ub.r. z oferty korzystało 1,23 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat.

Kreację nowej kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która od początku br. przejęła od Grey Group Poland osbługę reklamową SmartDomu. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, ich produkcją zajął się TFP, a postprodukcją - Studio Televisor. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Kampania zaczęła się 1 lutego od reklam teaserowych w telewizji i na outdoorze. Akcja będzie realizowana w telewizji (Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TVN), radiu (m.in. RMF FM, RMF Classic, stacje z pakietu Total Time), internecie i na outdoorze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują SmartDom jako „domowy program oszczędnościowy” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mradar
a zapłacą kare za wprowadzanie w błąd w poprzednich reklamach smart domu ?
0 1
odpowiedź
User
Tomek
Potwierdzam, bardzo dużo można przy tym programie CP zaoszczędzić. Ja mam w CP 3 usługi - standardowo tv, do tego net mobilny i telefon, a w sumie circa 100 zł za to płacę. Bardzo ekonomicznie to wychodzi.
0 0
odpowiedź
User
Kasia
I ja to rozumiem. Mam Smart Dom, ale z Plusa. Grunt, że te same usługi i też że jestem z tego zadowolona, bo abonament w Plusie mam bogaty, a dzięki temu pozostałe usługi zamówione są bardzo tanie.
0 0
odpowiedź
User
Robek
Fakt, na Plusie i smart dom, jak podaje operator, można wygenerować nawet 1000 zł oszczędności rocznie. Jak dla mnie, to jest duża kasa. Ze względu na to, że nie interesują mnie raczej najdroższe pakiety, to jednak aż tyle nie oszczędzę, ale pół tysiąca to też jest coś.
0 0
odpowiedź
User
Woksan
Czekam tylko aż mi się skończy umowa z kablówką i myślę, że przejdę do smartdomu. Cała rodzinka ma numery w Plusie, więc jak się połączy te wszystkie usługi z TV w jeden pakiet to będą spore oszczędności.
0 0
odpowiedź
User
Łukasz
Program lojalnościowy Plusa jest bardzo dobry. Bo raz że bardzo dobre usługi, a dwa że można bardzo dużo zaoszczędzić. Dla mnie kilkaset złotych rocznie, bo tak to w moim przypadku wychodzi - jakieś 450 na samych usługach Plusa oszczędzam - to jest duża kwota.
0 0
odpowiedź
User
Maciek
Tu się zgodzę, póki da się oszczędzić tak dużo, jak to umożliwia Plus, to to jest bardzo dobra oferta.
0 0
odpowiedź
User
Tosh
W skrócie można powiedzieć, że im więcej (usług) tym taniej (dla nas). Tak to widzę i to na pewno sporo ludzi przyciąga do Plusa.
0 0
odpowiedź
User
Evander
Dużo tych bonusów przyszykowali. A to wszystko są usługi potrzebne codziennie, bo każdy ma telefon, telewizor, internet, prąd, gaz, konto w banku, ubezpieczenie, itd. Raczej warto się z Plusem związać, oszczędności przyszykowali spore.
0 0
odpowiedź
User
Światosław
Znakomita oferta. Dzięki niej Plus się był w stanie podnieść z kolan. I teraz to on rozdaje karty.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing