WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Robert Tarnowski: z Havas PR do Komunikacji Plus

Gorący temat

Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017

1

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują SmartDom jako „domowy program oszczędnościowy” (wideo)

2017-02-15 A A A KOMENTARZE: 10 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Pod hasłem „domowy program oszczędnościowy” zaczęła się nowa odsłona komunikacji reklamowej SmartDomu, wspólnej oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam tak jak dotychczas są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują SmartDom jako „domowy program oszczędnościowy” (wideo)

Kampania zapowiada, że Joanna Brodzik i Paweł Wilczak będą podróżować kamperem po całym kraju. Ich celem będzie przekonywanie osób o zaletach programu rabatowego SmartDom.

Reklamy podkreślają, że w ramach tego programu można korzystać z 9 różnych usług (przede wszystkim tych świadczonych przez Cyfrowy Polsat i Plus) i oszczędzić przy tym do tysiąca zł rocznie.

Program SmartDom został wprowadzony do sprzedaży trzy lata temu, od początku reklamowali go Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Na koniec trzeciego kwartału ub.r. z oferty korzystało 1,23 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat.

Kreację nowej kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która od początku br. przejęła od Grey Group Poland osbługę reklamową SmartDomu. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, ich produkcją zajął się TFP, a postprodukcją - Studio Televisor. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Kampania zaczęła się 1 lutego od reklam teaserowych w telewizji i na outdoorze. Akcja będzie realizowana w telewizji (Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TVN), radiu (m.in. RMF FM, RMF Classic, stacje z pakietu Total Time), internecie i na outdoorze.

Autor: tw

Wiecej informacji: SmartDom, Cyfrowy Polsat, Plus, Joanna Brodzik, Paweł Wilczak

Komentarze (10) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej