Joanna Brodzik promuje nową wodę 'Górska Natura'

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Pepsi Cola GeneralBottlers Poland - niskozmineralizowanej wody "Górska Natura". Jejtwarzą została Joanna Brodzik.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania z udziałem Joanny Brodzik ruszyła 17 kwietnia br.zaczynając od reklamy telewizyjnej. Reklamę nowego produktu możnazobaczyć m.in. w telewizji i kinach. Działania obejmują swoimzasięgiem również internet.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję spotutelewizyjnego odpowiada agencja BBDO. Przygotowaniem stronyinternetowej nowego produktu zajęła się agencja DigitalOne. Zazakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, zaś zakontakt z mediami - agencja Feedback/Hill & Knowlton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"