Joanna Klimek z Polsatu będzie wiceszefem biura koordynacji programowej TVP

Joanna Klimek, przez wiele lat dziennikarka Polsatu, zostanie wicedyrektorem biura koordynacji programowej w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi na tym stanowisku Mariusza Kosieradzkiego.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Klimek w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdza swoje przejście do TVP. - Dostałam ciekawą propozycję - mówi. Pracę w Telewizji Polskiej rozpocznie w lutym br., zastępując Mariusza Kosieradzkiego, który ma rozstać się ze spółką.

Joanna Klimek przez kilkanaście lat pracowała w Telewizji Polsat. Ostatnio była wydawcą programów publicystycznych w Polsat News, m.in. „Gościa Wydarzeń”, „Daję słowo” i „Państwo to my”. Wcześniej przez cztery lata pracowała w redakcji „Interwencji”, jako prowadząca i wydawca. W przeszłości związana była już z TVP, a także z rozgłośniami radiowymi Super FM i Radio Eska.

Klimek ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia podyplomowe menedżerskie w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jacek-kurski-uspokaja-marketerow-oferta-reklamowa-telewizji-polskiej-bez-zmian ##

Dyrektorem biura koordynacji programowej w TVP jest Sławomir Zieliński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami