WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Paweł Popek: z PZL do Red8 Advertising

Jogurty Jovi Duet promowane kampanią „Mix taki na 2 smaki”

2017-08-06 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Pod hasłem „Mix taki na 2 smaki” wystartowała pierwsza kampania promocyjna napojów jogurtowych Jovi Duet - marki z portfolio Lactalis Polska. Spot przygotowała agencja Red8 Advertising.

Jogurty Jovi Duet promowane kampanią „Mix taki na 2 smaki”

Hasło kampanii brzmi „Mix taki na 2 smaki” i nawiązuje do połączeń smaków promowanych napojów jogurtowych. W 20-sekundowym spocie wystąpiły m.in.: Magdalena Bieńkowska – Miss Polski 2015, Blanka Tichoruk – Miss Polski Nastolatek 2014, a także wielokrotna finalistka Mistrzostw Europy i Mistrzyni Polski w skokach do wody - Patrycja Pyrzak.

Spot emitowany jest w stacji TVN oraz w stacjach tematycznych TVP, TVN i Polsat.

Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, a za produkcję i post produkcję - Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith.

Autor: jd

Wiecej informacji: Jovi Duet, Mix taki na 2 smaki, Lactalis Polska, Red8 Advertising

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia