SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jogurty Jovi Duet promowane kampanią „Mix taki na 2 smaki”

Pod hasłem „Mix taki na 2 smaki” wystartowała pierwsza kampania promocyjna napojów jogurtowych Jovi Duet - marki z portfolio Lactalis Polska. Spot przygotowała agencja Red8 Advertising.

Article

Hasło kampanii brzmi „Mix taki na 2 smaki” i nawiązuje do połączeń smaków promowanych napojów jogurtowych. W 20-sekundowym spocie wystąpiły m.in.: Magdalena Bieńkowska – Miss Polski 2015, Blanka Tichoruk – Miss Polski Nastolatek 2014, a także wielokrotna finalistka Mistrzostw Europy i Mistrzyni Polski w skokach do wody - Patrycja Pyrzak.

Spot emitowany jest w stacji TVN oraz w stacjach tematycznych TVP, TVN i Polsat.

Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, a za produkcję i post produkcję - Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jogurty Jovi Duet promowane kampanią „Mix taki na 2 smaki”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing