SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

José Mourinho jako „the special one” na butelkach i w reklamach 4Move

Trener piłkarski José Mourinho został ambasadorem reklamowym napoju izotonicznego 4Move (produkowanego przez FoodCare). Wizerunek Mourinho będzie wykorzystywany zarówno na opakowaniach, jak i w reklamach tej marki.

- Niezwykła wola walki, upór i nieustanne dążenie do sukcesu to wspólne wartości, które najlepiej oddają charakter Jose Mourinho i marki 4Move - tłumaczy rozpoczęcie tej współpracy Wiesław Włodarski, prezes FoodCare. - Na Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma marka 4Move. Poprzez dynamiczny rozwój i współpracę z legendą futbolu, pragniemy wyznaczać standardy dla całego rynku izotoników - dodaje.

Wizerunek Mourinho, wraz z hasłem „the special one” (tak od wielu lat określany jest Portugalczyk przez media i kibiców), znalazł się na etykietach nowej linii 4Move opatrzonej też sloganem „The best trainers recommend”. Ponadto będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych: kampaniach ATL-owych (w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze) oraz innych aktywnościach promocyjnych.

Umowa została podpisana na kilka lat (FoodCare nie podaje, na ile konkretnie).

W ostatnim czasie firma we własnym zakresie zajmowała się obsługą marketingową 4Move, obecnie finalizuje ustalenia z wybraną już agencją reklamową (nie ujawnia jeszcze jej nazwy). Za działania public relations dla marki odpowiada agencja BrandLab.

Przypomnijmy, że w ub.r. przez kilka miesięcy na opakowaniach 4Move widniało logo klubu FC Barcelona, jednak okazało się, że jest to nadmierne wykorzystanie, wykraczające poza ramy umowy FoodCare’u z właścicielem szkółki piłkarskiej FCB Escola Varsovia (więcej na ten temat).

Z kolei José Mourinho w marcu ub.r. został analitykiem piłkarskim i ambasadorem portalu Yahoo, natomiast ponad trzy lata temu zaczął globalną współpracę reklamową z marką Braun.

W ostatnich latach zagraniczne gwiazdy futbolu promowały także inne polskie marki. W 2012 roku na opakowaniach i w reklamach napoju izotonicznego Oshee pojawili się piłkarze Realu Madryt i FC Liverpool, produkujący Oknoplast od trzech lat sponsoruje Inter Mediolan, a od półtora roku Borussię Dortmund i Olympique Lyon, natomiast konkurencyjny Drutex w ub.r. zaangażował do swoich reklam Philipa Lahma i Andreę Pirlo, do których dołączył też Jakub Błaszczykowski.

Za to FoodCare trzy lata temu jako ambasadora swojego napoju energetycznego Black Energy Drink zaangażował byłego boksera Mike’a Tysona.

Dołącz do dyskusji: José Mourinho jako „the special one” na butelkach i w reklamach 4Move

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl