SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jupik: nowy napój Aqua Sport, zmiany w całej marce

Hoop Polska wprowadza zmiany w wizerunku i identyfikacji marki Jupik. Jednocześnie do sprzedaży trafia nowy napój - Jupik Aqua Sport.

Nowa identyfikacja Jupika jest oparta na komiksie - znajduje się on w odświeżonym logo tej marki oraz na zmienionych opakowaniach każdego jej produktu. Ponadto brand heroes Jupika nie są już po prostu Jupik Teamem, tylko zespołem Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy - T.E.A.M., czyli grupą specjalnych agentów walczących z tajemniczą organizacją M.I.S.T.

- Wszystkie te zmiany mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie Jupika do świata młodych konsumentów i wzbudzenie ich zainteresowania - uzasadnia Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. - Komiks to forma od zawsze obecna w życiu dzieci, a w kontekście opakowań jest innowacyjnym sposobem pokazania historii bohaterów marki - opisuje.


Redesign Jupika opracowała i koordynuje firma Hoop Polska, która od jesieni ub.r. zarządza marką nie tylko w naszym kraju, lecz również rynkach czeskim, słowackim i węgierskim. Kreację opakowań, redesign logotypu marki oraz pomysł na Jupik T.E.A.M przygotowała agencja PND Futura, natomiast za obsługę działań interaktywnych i ATL dla Jupika odpowiada agencja OS3.

Jednocześnie do sprzedaży trafia nowy napój - Jupik Aqua Sport. To woda wzbogacona witaminami, skierowana do dzieci, które lubią wszelkie formy ruchu - od piłki nożnej po taniec. Napój jest dostępny w dwóch wersjach smakowych: malinowej i pomarańczowej, a na jego opakowaniu znajduje się piłka. 

Dołącz do dyskusji: Jupik: nowy napój Aqua Sport, zmiany w całej marce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl