- Współpraca Polbanku z Justyną Kowalczyk od początku układała się bardzo dobrze i została doceniona przez klientów. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy ją kontynuować - mówi Kazimierz Stańczak, prezes Polbanku.
Przypomnijmy, że Justyna Kowalczyk została twarzą reklamową Polbanku w sierpniu 2010 roku, podpisując dwuletnią umowę. Od tego momentu cennikowe wydatki reklamowe banku wyniosły 130 mln zł.
Polbank informuje, że pod koniec ub.r. jego reklamy z Kowalczyk kojarzyło prawie 25 proc. ankietowanych osób, co oznacza wzrost w skali roku o 43 proc.. Natomiast rozpoznawalność samego banku wyniosła prawie 14 proc., a rozpoznawalność wspomagana - 64 proc.
W ostatniej reklamie Polbanku narciarka promowała kredyt gotówkowy oferowany przez Polbanku (obejrzyj ten spot). Kampanie z jej udziałem przygotowują agencja Addapter (kreacja) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Obecnie współpraca Polbanku z Justyną Kowalczyk została przedłużona na kolejne dwa lata - do końca czerwca 2014 roku. Jednocześnie bank na taki sam okres prolongował umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim, w ramach której będzie wspierał całą naszą kadrę narciarzy.











