Już 550 tys. klientów Vectry korzysta z telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Vectra na koniec 2013 roku miała niemal 880 tys. abonentów. Najdynamiczniej w ubiegłym roku rosła liczba klientów telewizji cyfrowej, która wyniosła już 550 tys. oraz internetu, z którego korzysta 450 tys. abonentów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez operatora, na koniec grudnia 2013 roku z usług Vectry korzystało 877,4 tys. abonentów. To o 6,68 proc. więcej niż rok wcześniej.

Łączna liczba klientów usługi telewizyjnej operatora wyniosła zaś 816,9 tys., z czego już 551,6 tys. abonentów korzystało z telewizji cyfrowej, a to oznacza wzrost o 19,2 proc. Natomiast liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej systematycznie maleje. Na koniec 2013 roku spadła ona o 15,7 proc. w skali roku, do poziomu 265,3 tys. abonentów.

Kolejną najpopularniejszą po telewizji usługą Vectry pozostaje internet. Z jego wersji stacjonarnej na koniec grudnia ub.r. korzystało 448,8 tys. abonentów, czyli o 18,1 proc. więcej niż na koniec 2012 roku. Z kolei internet mobilny zanotował spadek liczby klientów o 0,9 proc. Z usługi korzystało 28,3 tys. osób.

Wciąż wzrasta liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec grudnia ub.r. ta usługa miała 163,9 tys. klientów, co stanowi wzrost o 16,3 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]