Kabaret Mumio w kolejnym spocie 'Rarki Plusa' (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej ofertę "RarkaPlusa". W akcji obejmującej telewizję, radio, prasę i internetwystępuje kabaret Mumio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Drugi spot wykorzystywany w kampanii reklamującej ofertę "RarkaPlusa" pokazuje oba znaczenia tego stwierdzenia - zarówno wyjątkoworzadką okazję, rarytas, gratkę, jak i przekręcone wyrażenie "lalkaPrusa" będące pseudonimem nadanym występującej w reklamie dyrektorbanku przez pracowników. Przekaz z udziałem członków kabaretu Mumioreklamuje ofertę skierowaną do abonentów Plusa i MixPlusa, w którejstawka za minutę połączenia do wszystkich w sieci (oprócz Play)wynosi 29 gr, a telefon Sony Ericsson C902 jest dostępny od 1zł.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i30-sekundowe), radiu (RMF FM, Radio Zet), prasie (główne dziennikii tygodniki, tytuły lokalne) oraz internecie (główne portale).Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a planowaniemi zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji