SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

788 tys. widzów „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” w Polsacie. 11,80 mln zł z reklam

Nowy program „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” oglądało średnio 788 tys. widzów, minimalnie mniej niż przed rokiem w tym paśmie gromadził serial „Zawsze warto”. Polsat w czasie emisji cyklu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 11,80 mln zł.

fot. Polsatfot. Polsat

„Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 21.10, w okresie od 2 września do 21 października br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 788 tys. osób, co przełożyło się na 5,97 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 6,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził piąty odcinek. Oglądało go 966 tys. osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie jesienią ub.r. serial „Zawsze warto” śledziło 812 tys. osób, co przełożyło się na 5,93 proc. udziału w 4+, 7,78 proc. w 16-49 oraz 7,22 proc. w 16-59. Kabaretowy program miał o 24 tys. oglądających mniej.

Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP2 z udziałem na poziomie 12,84 proc., nadająca w tym czasie gł. seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”. Druga była TVP1 (9,44 proc.; gł. „Wielki test” oraz mecze piłki nożnej), a czwarty - TVN (9,40 proc.; „Milionerzy” oraz „Top model”).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był stacją czwartego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” wyniosły 11,80 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Cykl „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” powstał z okazji jubileuszu 15-lecia kabaretu Paranienormalni. W programie brały udział najlepsze polskie kabarety i zaproszone gwiazdy. Każdy odcinek prowadził inny gospodarz.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 788 tys. widzów „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” w Polsacie. 11,80 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Tego sztucznego i nudnego kabaretu nie sposób było oglądać i jak widać ludzie woleli inne kanały oglądać bo rzygać się chcę od tych zasranych kabaretów blehhh
odpowiedź
User
Kurski miał racje
Wyrzucenie tego dziadostwa z tvp było świetną decyzją.
odpowiedź
User
Marek T.
Jeden artykuł i aż tyle błędów! Wstyd panie Kurduuuupski!
odpowiedź