W reklamach Play na Kartę Kamil Bednarek i Czesław Mozil, tak jak gwiazdy poprzednich tegorocznych kampanii Play, odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci. Mówiący szybko i prawie bez przerwy Mozil wybiera podstawową wersję taryfy, pozwalającą bez limitów SMS-ować i rozmawiać w obrębie Play.
Natomiast Bednarek w ramach oferty Play na Kartę Lubię to, może bez ograniczeń korzystać z internetu w swoim smartfonie.
Mozil i Bednarek to siódmy i ósmy celebryta reklamujący w tym roku Play. W poprzednich kampaniach wystąpili Kuba Wojewódzki, Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Maciej Stuhr (promujący taryfy abonamentowe) oraz Marcin Prokop i Małgorzata Socha (promujący ofertę internetową). W ostatnich dniach spekulowano, że nową gwiazdą Play może być Dorota „Doda” Rabczewska, która na Facebooku zadeklarowała, że zmienia sieć, na co Play szybko zaprosił ją do siebie (przeczytaj o tym więcej).

Kampania z Mozilem i Bednarkiem będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, prasie, kinach oraz na outdoorze. Kreację reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęła się firma Yakumama. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom Warszawa.












