Kamil Bednarek i Czesław Mozil w reklamach Play na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Play na Kartę, której twarzami są Kamil Bednarek i Czesław Mozil. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2 i Mediacom Warszawa.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W reklamach Play na Kartę Kamil Bednarek i Czesław Mozil, tak jak gwiazdy poprzednich tegorocznych kampanii Play, odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci. Mówiący szybko i prawie bez przerwy Mozil wybiera podstawową wersję taryfy, pozwalającą bez limitów SMS-ować i rozmawiać w obrębie Play.

Natomiast Bednarek w ramach oferty Play na Kartę Lubię to, może bez ograniczeń korzystać z internetu w swoim smartfonie.

Mozil i Bednarek to siódmy i ósmy celebryta reklamujący w tym roku Play. W poprzednich kampaniach wystąpili Kuba Wojewódzki, Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Maciej Stuhr (promujący taryfy abonamentowe) oraz Marcin Prokop i Małgorzata Socha (promujący ofertę internetową). W ostatnich dniach spekulowano, że nową gwiazdą Play może być Dorota „Doda” Rabczewska, która na Facebooku zadeklarowała, że zmienia sieć, na co Play szybko zaprosił ją do siebie (przeczytaj o tym więcej).

Kampania z Mozilem i Bednarkiem będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, prasie, kinach oraz na outdoorze. Kreację reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęła się firma Yakumama. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom Warszawa.

grafika
grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"