SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Wójcik w dziale marketingu McDonald's Polska

Do działu marketingu McDonald's Polska dołączył Kamil Wójcik. Przeszedł z Carlsberg Polska.

Kamil WójcikKamil Wójcik

Kamil Wójcik w McDonald's Polska objął stanowisko junior brand managera.

Przeszedł z Carlsberg Group, gdzie pracował blisko 2 lata. Był tam m.in. senior marketing specialist marki piwa Somersby. Do jego obowiązków należały m.in.: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie działań ATL, BTL, PR oraz zakupu mediów, współpraca przy projektach globalnych, praca przy postprodukcji reklam itd.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wcześniej przez ponad rok pracował w Kompanii Piwowarskiej, gdzie pełnił m.in. funkcję brand marketing specialist. Współpracował z agencjami reklamowymi, współpracował przy takich projektach, jak "Lechendy" czy "Najpiękniejsza domówka świata", współpracował też przy opracowywaniu materiałów promocyjnych dla gastronomii.

Dołącz do dyskusji: Kamil Wójcik w dziale marketingu McDonald's Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl