SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa lodów Zapp

McCann Erickson przygotował pierwszą w historii kampanię reklamową lodów Zapp 'kolorowe nieowocowe'.

Od czerwca ulice 18 największych miast w Polsce zapełniły się billboardami najnowszej kampanii lodów impulsowych Zapp z portfolio Algidy. Głównym zadaniem komunikacji jest zbudowanie świadomości marki Zapp  oraz przekazanie swoistego paradoksu o tym produkcie: lody kolorowe i nieowocowe.

Kampania skierowana jest głównie do ludzi młodych, otwartych na nowości, poszukujących nieszablonowych produktów, które są w stanie ich zaskoczyć.

Autorem kreacji jest Blanka Lipińska. Media zaplanował Initiative.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa lodów Zapp

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl