SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania telewizyjna lodów Extreme

27 kwietnia rusza kampania reklamowa lodów Nestlé Extreme.

30-sekundowe spoty przygotowane przez francuski i polski oddział agencji Publicis pojawiać się będą w wybranych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, MTV czy VIVA.

Grupą docelową są młodzi, aktywni ludzie powyżej 16 roku życia. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz poinformowanie o rozpoczynającej się od 1 maja wielkiej promocji konsumenckiej pod hasłem „ZaiPodaj sobie loda.”, w której w której nagrodami są darmowe lody EXTREME oraz nowoczesne iPod-y wideo 30 GB.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą również reklamy radiowe oraz outdoor (np. autobusy i wiaty przystankowe).

Media zakupiła agencja Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna lodów Extreme

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl