WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVP ABC liderem wśród kanałów dziecięcych. 0,04 proc. udziału Da Vinci Learning

Gorący temat

CBA: Matczuk i Plakwicz złamali przepisy, zakładając agencję Solvere, kiedy pracowali jeszcze w kancelarii premiera

1

Kanał Da Vinci Learning skraca nazwę i odświeża oprawę. Nowe pasmo dla dorosłych

2018-01-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Po ponad 10 latach nadawania w Polsce kanał edukacyjny Da Vinci Learning (należący do Da Vinci Media) zmienia nazwę na Da Vinci, która ma być bardziej przejrzysta. Jednocześnie nadawca dzieli program na bloki programowe - dla dzieci i dla dorosłych.

Kanał Da Vinci Learning skraca nazwę i odświeża oprawę. Nowe pasmo dla dorosłych

Oprócz nowej nazwy Da Vinci, stacja odświeża oprawę antenową (w tym liternictwo i kolory) oraz stronę internetową. Kanał zyskuje także nowe hasło - „Daj się zadziwić każdego dnia”. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, a zapowiadające je spoty autopromocyjne są już emitowane na antenie.

Celem zmian jest nawiązanie silniejszej więzi z dziećmi i rodzicami, a przez to zwiększenie rozpoznawalności i przyciągnięcie nowych odbiorców. Nadawca szykuje na 2018 rok także aplikację mobilną Da Vinci Kids App.

- Wierzymy, że nauka może być dobrą zabawą i znaczącym doświadczeniem. Do zmiany wizerunku podeszliśmy z mocnym postanowieniem przyciągnięcia i zaangażowanie młodszej widowni, dając jej ważny edukacyjne przekaz. Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji dookoła siebie, podążając za ciekawością i budząc swojego wewnętrznego odkrywcę - mówi Ferdynand Habsburg, założyciel i dyrektor zarządzający koncernu Da Vinci Media.

Kolejną nowością będzie podział ramówki Da Vinci na dwa bloki programowe: dla dzieci i rodziny, który nazwano „Da Vinci Kids”, oraz dla dorosłych (po godz. 20.00). Ale - jak zapowiada nadawca - nowe pasmo wieczorne zostanie wprowadzone dopiero pod koniec 2018 roku.

Kanał edukacyjny Da Vinci jest dostępny w Polsce od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się dopiero od lipca ub.r. Od początku września 2017 r. stacja zaczęła emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie ub.r. udział kanału Da Vinci w rynku telewizyjnym wyniósł 0,04 proc.

Autor: łb

Wiecej informacji: Da Vinci Learning, Da Vinci Media, Da Vinci

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia