Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce

W styczniu br. pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych należała do MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, z kolei najwięcej stracił BBC Cbeebies.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce
fot. Shutterstock.com

W styczniu 2014 roku liderujący w rankingu kanał MiniMini+ zanotował spadek udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 27,17 proc. do poziomu 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował Nickelodeon, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 4,69 proc. do 0,61 proc.

Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Cartoon Network, którego wynik w zeszłym miesiącu jednak spadł o 11,86 proc. i uplasował się na poziomie 0,52 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 131,82 proc., pochwalić się mógł kanał Nick Jr, który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte. Średni miesięczny udział tej stacji w styczniu 2014 roku wyniósł 0,51 proc.

Z kolei największy spadek odnotował BBC CBeebies, który spadł z miejsca siódmego na dziesiąte. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 50 proc. do 0,17 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej nowym liderem został Nick Jr (0,60 proc. udziału; wzrost o 172,73 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był dziewiąty. Na drugą lokatę spadł kanał MiniMini+ (również 0,60 proc., w dół o 38,78 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Nickelodeon (0,52 proc., + 8,33 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił BBC CBeebies - było to 53,33 proc.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style