Kasa Stefczyka reklamuje Szlachetną Pożyczkę (wideo)

Kasa Stefczyka wprowadziła do oferty Szlachetną Pożyczkę, z której sprzedaży po 50 zł przekazywane jest na cel charytatywny. Wspiera to kampania reklamowa, realizowana przez agencję Apella.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kasa Stefczyka reklamuje Szlachetną Pożyczkę (wideo)

Szlachetna Pożyczka to pożyczka w wysokości 7 tys. zł udzielana na 10 lat. Miesieczna rata wynosi niecałe 99 zł, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania - 12,2 proc.

W ramach akcji Kasa Stefczyka 50 zł od każdej udzielonej pożyczki przeznaczy na wybrany przez klienta cel charytatywny: Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym „Kawałek Nieba” lub Stowarzyszenie Hospicjum Św. Wawrzyńca. Akcja potrwa do końca grudnia br.

W kampanii reklamującej Szlachetną Pożyczkę występuje Beata Rusiecka-Kozłowska, dyrektor departamentu wspomagania zarządzania Kasy Stefczyka.

W ramach kampanii przygotowano spoty telewizyjny, emitowane na antenach TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych telewizji publicznej, a także w Polsacie, Polsat Tematyki oraz w stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP). W okresie Bożego Narodzenia nadawane będą spoty okolicznościowe. Dodatkowo, w stacjach RMF FM i Radio Zet emitowany jest spot nawiązujący do telewizyjnego. Kampanię uzupełniają działania w internecie, social mediach oraz materiały BTL i aktywności na urządzeniach mobilnych.

Za koncepcję i kreację kampanii, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada gencja reklamowa Apella. Spot wyprodukowało studio Garaż Miejsce Filmowe. Kampanię na urządzenia mobilne realizuje Looksoft. 

Za obsługę marketingową Kasy Stefczyka - w zakresie kreacji kampanii oraz planowania i zakupu mediów - odpowiada agencja Apella.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"