SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kasa Stefczyka reklamuje Szlachetną Pożyczkę (wideo)

Kasa Stefczyka wprowadziła do oferty Szlachetną Pożyczkę, z której sprzedaży po 50 zł przekazywane jest na cel charytatywny. Wspiera to kampania reklamowa, realizowana przez agencję Apella.

Szlachetna Pożyczka to pożyczka w wysokości 7 tys. zł udzielana na 10 lat. Miesieczna rata wynosi niecałe 99 zł, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania - 12,2 proc.

W ramach akcji Kasa Stefczyka 50 zł od każdej udzielonej pożyczki przeznaczy na wybrany przez klienta cel charytatywny: Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym „Kawałek Nieba” lub Stowarzyszenie Hospicjum Św. Wawrzyńca. Akcja potrwa do końca grudnia br.

W kampanii reklamującej Szlachetną Pożyczkę występuje Beata Rusiecka-Kozłowska, dyrektor departamentu wspomagania zarządzania Kasy Stefczyka.

W ramach kampanii przygotowano spoty telewizyjny, emitowane na antenach TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych telewizji publicznej, a także w Polsacie, Polsat Tematyki oraz w stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP). W okresie Bożego Narodzenia nadawane będą spoty okolicznościowe. Dodatkowo, w stacjach RMF FM i Radio Zet emitowany jest spot nawiązujący do telewizyjnego. Kampanię uzupełniają działania w internecie, social mediach oraz materiały BTL i aktywności na urządzeniach mobilnych.

Za koncepcję i kreację kampanii, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada gencja reklamowa Apella. Spot wyprodukowało studio Garaż Miejsce Filmowe. Kampanię na urządzenia mobilne realizuje Looksoft. 

Za obsługę marketingową Kasy Stefczyka - w zakresie kreacji kampanii oraz planowania i zakupu mediów - odpowiada agencja Apella.

Dołącz do dyskusji: Kasa Stefczyka reklamuje Szlachetną Pożyczkę (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media
Ta reklama jest tragiczna... o co chodzi....? Realizacja kosztowała 5 000 PLN? Po co robić reklamę jak się nie mam pomysłu na przekaz? Żenada, żenada...
odpowiedź
User
Dramat
Spot wyprodukowało studio Garaż Miejsce Filmowe. Trzeba zapamiętać komu nie powierzać realizacji reklam. To jest tak słabe... czym oni to robili? Aparatem fotograficznym?

odpowiedź
User
Giki
Ta baba na końcu koszmarna!!!
odpowiedź