Kaskaderzy w wiosenno-letniej kampanii Wrangler

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrań Wrangler. Akcję wspólnie z marketerem przygotował dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wiosenno-letniej kolekcji odzieży Wrangler jest oparta na dynamicznych fotografiach pokazujących kaskaderów w ubraniach tej marki. Poszczególne layouty łączy hasło „We are animals”.

grafika

Kampania jest prowadzona w ścisłym centrum Warszawy, obejmując różnorodne nośniki outdoorowe, m.in. citylighty, cityscrolle, meble miejskie, tyły autobusów, siatki winylowe i powierzchnie na wybranych stacjach metra. W drugim etapie akcji przewidziane są także działania w internecie.

grafika

Kreacja kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – została przygotowana globalnie, natomiast za planowanie i zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online