Kasy Stefczyka bez Artura Żmijewskiego reklamują „pożyczki na każdą pogodę” (wideo)

Trwa kampania „pożyczki na każdą pogodę” oferowanej przez Kasy Stefczyka. W akcji - przygotowanej przez firmy Apella, Smacznego i Ursa Major - nie występuje Artur Żmijewski, ale nie oznacza to końca jego współpracy reklamowej z Kasami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pożyczki gotówkowej w Kasach Stefczyka pod hasłem „Pożyczka na każdą pogodę” podkreśla, że przy spłacaniu takiego kredytu - w kwocie od 1 do 10 tys. zł - obowiązuje stałe oprocentowanie wynoszące 5 proc. w skali roku. Reklamy pokazują rysunkowego bohatera biegnącego w różnych warunkach pogodowych do oddziału Kas Stefczyka. Promowana oferta będzie obowiązywać do końca br.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TV Trwam, stacje tematyczne z oferty TVP, Polsatu Discovery Media i Atmedia), radio (Radio RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX, rozgłośnie z pakietu Zet Barometr +), prasę („Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Super Express”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Tele Tydzień”, „W Sieci”, „W Sieci Historii”, „Tygodnik Podlaski”, „Gość Niedzielny”, „Niedziela”, „Przewodnik Katolicki”, „Nasz Dziennik”, „Gazeta Polska Codziennie”, „Gazeta Polska”, „Nowe Państwo”) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, spoty w systemie digital signage na monitorach LCD).

Kreacją, nadzorem nad produkcją oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajęła się agencja Apella. Za grafikę i animację spotu telewizyjnego odpowiadała grupa Smacznego, a za produkcję wykonawczą spotu telewizyjnego i radiowego - firma Ursa Major.

grafika

W kampanii nie występuje Artur Żmijewski, który od kilku lat reklamuje Kasy Stefczyka. - Artur Żmijewski, który jest twarzą Kas, bierze udział w dużych kampaniach produktowych i wizerunkowych. W tym roku były już trzy takie akcje: „Tu zawsze będę u siebie”, „Zasługujesz na niższe raty” oraz trwająca właśnie „Raty niższe niż myślisz” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dawid Adamski, rzecznik prasowy Kasy Stefczyka. - Planowane są także kolejne kampanie Kas Stefczyka z udziałem aktora - zapowiada Adamski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online