WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Stranger Things” najlepszym serialem na pierwszy „binge-watching”

David Gaboriaud w kampanii dań Kaszotto marki Winiary (wideo)

2018-02-11 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży dań gotowych Kaszotto marki Winiary (produkowanych przez Nestlé Polska). Bohaterem reklam jest kucharz i podróżnik David Gaboriaud.

David Gaboriaud w kampanii dań Kaszotto marki Winiary (wideo)

Reklamy z kampanii podkreślają, że dania Kaszotto są produkowane z naturalnych składników, a przygotowanie dania zajmuje jedynie 30 minut. Przekonuje o tym David Gaboriaud, który w jednym ze spotów odwiedza różne miejsca, z których pochodzą składniki Kaszotto, a w innym przygotowuje to danie dla osób zgromadzonych przed jego stoiskiem w hali targowej.

Kaszotto Winiary zostało wprowadzone do sprzedaży jesienią u.br. Produkt jest dostępny w kilku wariantach: borowikowe, buraczkowe, cztery sery, cukinia i szpinak oraz jarmuż i czosnek.

David Gaboriaud, kucharz i podróżnik znany głównie ze swojego programu kulinarnego w Kuchnia+, występuje w reklamach marki Winiary od jesieni ub.r. Wtedy promował sosy pomidorowe, zagrał też w reklamującym Winiary miniserialu „Tu się gotuje!” pokazywanym w TVN.

Za obsługą reklamową marki Winiary odpowiadają agencja Publicis Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Autor: tw

Wiecej informacji: Winiary, danie, danie gotowe, David Gaboriaud

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia