Kasztelan Niepasteryzowane reklamowane jako „świeże z natury” (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Niepasteryzowane (Carlsberg Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Świeże z natury”, przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Propeller i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjny spot Kasztelana Niepasteryzowanego podkreśla najważniejsze zalety tego piwa, takie jak świeżość, naturalność i brak pasteryzacji. Reklama, pod hasłem „Kasztelan Niepasteryzowane. Świeże z natury”, jest emitowana w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising. Spot wyreżyserował Piotr Janowski, a wyprodukowało studio produkcyjne Propeller. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"