WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O

Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w zarządzie Codemedia, firma wzmacnia obsługę klienta i tworzy nowy dział media leaders&trade

2017-11-15 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Do zarządu domu mediowego Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Firma wzmacnia kompetencje działu obsługi klienta i tworzy nową strukturę media leaders&trade, której zadaniem będzie m.in. negocjowanie umów z mediami.

Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski

Katarzyna Baczyńska, obecnie TV director w Codemedia, będzie odpowiadać za realizacje zadań działu client service, a Piotr Kaniewski, media director, nadzorować pracę działów trade oraz new business & communication. Oboje - zachowując swoje obecne stanowiska - będą bezpośrednio współpracować z prezesem Piotrem Bieńko, który od marca br. był w zarządzie sam (po odejściu Sławomira Kornickiego i Łucji Gdala).

Nowy dział media leaders&trade będzie odpowiadać za negocjacje warunków w mediach, a także merytoryczne wsparcie zespołów klienckich w zakresie implementacji strategii mediowych i planowania kampanii. W skład zespołu wchodzi pięć osób - Katarzyna Baczyńska, Piotr Kaniewski, Robert Stępniewski - digital director, Marta Gilbas - branded content director i Bartosz Zientek - group account director.

W ramach działu client service wzmocniono dotychczasowe multimedialne kompetencje zespołów. Mają zapewniać klientom pełną obsługę w zakresie tworzenia strategii oraz planowania i zakupu wszystkich rodzajów mediów. Nowa struktura zespołów klienckich ma także pozwolić na ich ściślejszą współpracę z jednostką badawczo-analityczną Codemedia code.insights, którą od jesieni 2016 roku kieruje Rafał Drosik, customer & data intelligence director.

- Zmiany w strukturze domu mediowego mają zagwarantować naszym klientom holistyczną obsługę. Ich celem jest wzmocnienie wizerunku Codemedia jako zaufanego doradcy mediowego skutecznie ułatwiającego firmom osiąganie ich celów biznesowych. Ich kontynuacją będzie zmiana identyfikacji wizualnej firmy oraz strony internetowej - mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.

Autor: jd

Wiecej informacji: Katarzyna Baczyńska, Piotr Kaniewski, Codemedia, Piotr Bieńko

POLECANE

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia