Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w zarządzie Codemedia, firma wzmacnia obsługę klienta i tworzy nowy dział media leaders&trade

Do zarządu domu mediowego Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Firma wzmacnia kompetencje działu obsługi klienta i tworzy nową strukturę media leaders&trade, której zadaniem będzie m.in. negocjowanie umów z mediami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w zarządzie Codemedia, firma wzmacnia obsługę klienta i tworzy nowy dział media leaders&trade
Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski

Katarzyna Baczyńska, obecnie TV director w Codemedia, będzie odpowiadać za realizacje zadań działu client service, a Piotr Kaniewski, media director, nadzorować pracę działów trade oraz new business & communication. Oboje - zachowując swoje obecne stanowiska - będą bezpośrednio współpracować z prezesem Piotrem Bieńko, który od marca br. był w zarządzie sam (po odejściu Sławomira Kornickiego i Łucji Gdala).

Nowy dział media leaders&trade będzie odpowiadać za negocjacje warunków w mediach, a także merytoryczne wsparcie zespołów klienckich w zakresie implementacji strategii mediowych i planowania kampanii. W skład zespołu wchodzi pięć osób - Katarzyna Baczyńska, Piotr Kaniewski, Robert Stępniewski - digital director, Marta Gilbas - branded content director i Bartosz Zientek - group account director.

W ramach działu client service wzmocniono dotychczasowe multimedialne kompetencje zespołów. Mają zapewniać klientom pełną obsługę w zakresie tworzenia strategii oraz planowania i zakupu wszystkich rodzajów mediów. Nowa struktura zespołów klienckich ma także pozwolić na ich ściślejszą współpracę z jednostką badawczo-analityczną Codemedia code.insights, którą od jesieni 2016 roku kieruje Rafał Drosik, customer & data intelligence director.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-choroszewski-z-telewizji-polskiej-do-codemedia ##

- Zmiany w strukturze domu mediowego mają zagwarantować naszym klientom holistyczną obsługę. Ich celem jest wzmocnienie wizerunku Codemedia jako zaufanego doradcy mediowego skutecznie ułatwiającego firmom osiąganie ich celów biznesowych. Ich kontynuacją będzie zmiana identyfikacji wizualnej firmy oraz strony internetowej - mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej