SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany

Katarzyna Beberok-Sitko objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu Fabryki Porcelany.

Katarzyna Beberok-SitkoKatarzyna Beberok-Sitko

Beberok-Sitko odpowiada za długookresową strategię marki, komunikację marketingową i PR, oraz tworzenie synergii pomiędzy efektywnymi działaniami marketingowymi, a współpracą z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Katarzyna Beberok-Sitko od 20 lat związana była z Polska Press Śląsk, wydawcą m.in. serwisów internetowych naszemiasto.pl, dziennikzachodni.pl, gratka.pl oraz „Dziennika Zachodniego” i magazynu „Strefa Biznesu”, gdzie była zastępcą dyrektora ds. marketingu.

Fabryka Porcelany to zespół budynków stworzony w Katowicach pod koniec XIX wieku przez koncern Giesche, gdzie do końca XX wieku produkowano porcelanę, a obecnie ją zdobi się i wypala. Od 2012 r. kompleks podlega rewitalizacji i zmienia funkcje z przemysłowej na biurowe, handlowe i rozrywkowe. W 2017 r. Fabryka Porcelany została wpisana na Szlak Zabytków Techniki. Zarządcą Fabryki Porcelany jest Fundacja Giesche.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ogarnijcie się
W dziale prasa? co ma piernik do wiatraka
odpowiedź
User
Miki
Nowak zaczyna rządzić
odpowiedź
User
Ola
Szkoda, ze Kasia Beberok odeszła z Dziennika Zachodniego. Teraz marketing padnie całkiem, bo nie będzie z kim gadać. No bo przecież dyr. K. Gronowicz tego nie uciągnie. Zresztą co on tam jeszcze robi?!
odpowiedź