WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Philips, Nivea i Axe czołowymi markami pielęgnacyjnymi w reklamie wideo online

Katarzyna Bosacka w kampanii Philips Lighting o wpływie oświetlenia na wzrok

2017-10-13 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Philips Lighting rozpoczyna kampanię „Czy dbasz o swoje oczy?”, której celem ma być edukacja Polaków na temat wpływu światła na wzrok i samopoczucie oraz budowanie świadomości, jak ważny jest wybór dobrej jakości oświetlenia. Jej twarzą jest Katarzyna Bosacka, a za realizację odpowiadają agencje Havas Media, The Digitals, Walk i Empty Room.

Katarzyna Bosacka w kampanii Philips Lighting o wpływie oświetlenia na wzrok

Kampania będzie miała zasięg ogólnoświatowy, a Polska jest pierwszym rynkiem, na którym będą prowadzone działania edukacyjne. Emisja spotu telewizyjnego ruszyła 7 października. Kampania wsparta jest działaniami w internecie (content marketing, zasięgowa kampania bannerowa, YouTube, media społecznościowe), a także działaniami in-store w największych spożywczych sieciach handlowych oraz DIY (m.in.: Castorama, Biedronka, Carrefour, Auchan, E. Leclerc, Selgros). Przez 6 tygodni w 120 sklepach na terenie całej Polski w wyborze odpowiedniego oświetlenia będą pomagali wyszkoleni doradcy oświetleniowi.

Jak podaje Philips, ponad 78 proc. Polaków używa oświetlenia LED w domach - to więcej niż ogólnoświatowa średnia, która wynosi 74 proc. Jednocześnie obserwowane jest duże nasycenie rynku produktami LED o niewłaściwych parametrach.

Zaangażowani w kampanię eksperci (m.in. dr Piotr Woźniak - okulista, Paweł Morawski - dr nauk fizycznych) wyjaśniają, na jakie parametry zwracać uwagę wybierając w sklepie żarówkę LED. Podpowiadają także, jakimi zasadami kierować się dopasowując oświetlenie do różnych życiowych aktywności (praca, nauka, relaks), ze szczególnym uwzględnieniem wieku (40-latek potrzebuje 2-3 razy więcej światła niż 20-latek, aby tak samo sprawnie i w koncentracji wykonać to samo zadanie).

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas, za kreacje digitalowe agencja The Digitals. Produkcją polskiej wersji spotu zajęła się agencja Walk. Za przygotowanie treści edukacyjnych, wsparcie koncepcyjne i działania PR odpowiada Empty Room.

Autor: bg

Wiecej informacji: Philips, kampania edukacyjna, Katarzyna Bosacka

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia